Kavak Yelleri Perşembe Günü Saat 20:00 Da Türkiye'nin Kanalı Kanal D de....

19 Haziran 2007 Salı

SENİ BANA ANLATIRLAR
yaşandığından farklıdır , keyif içinde saklıdıro her zaman gülen yüzü , bazen hüzünlü bi şarkıdır
karşımda geç kalmış yıllar , arkamda bir çok aşkım varrastgeldiğim tüm insanlar seni bana anlatırlarmmm...
göründüğünden de güzelsin , niye dışımda gezersiniçindeki sensizliği sen başlatır sen bitirirsin
aklımda kör başlangıçlar , hepsinde senden birşey vargeç yattığım bütün akşamlar seni bana anlatırlarmmm...
küçük sitemler ettin bazenbazen kelimelerle af diledim sendeno kadar memnunum ki bana gelmelerindenbelki hiç belli etmem ama dünyanın en mutlu erkeğiyim benyanındayken
yaşandığından farklıdırtadı baldan da tatlıdıro her zaman gülen yüzü bazen hüzünlü bi şarkıdırmmm
...

Hiç yorum yok: